23 Ağustos 2010 Pazartesi

Claire's oje 09

Scroll down for English :)

Bugün son zamanlardaki favori ojemi tanıtacağım. Bunun numarası 09, ışıltısız orta koyulukta bir mavi. Çooook hafif mora kaçıyor, özellikle gölgede. Düz mavi bir renk değil yani. Ben böyle farklı renklere de göz kırpan renkleri çok daha sofistike buluyorum, hoşuma gidiyor :)







This is a blue that ever so slightly pulls purple in shade. I love colors like that, much more sophisticated and interesting. Not much else to say :)

6 yorum:

  1. Çok beğendim ya, mavi ojeye tapıyorum resmen (:
    Hangi Claries mağazasından alıyosun?

    YanıtlaSil
  2. Hmm... bunu sanırım Ankamall'dan almıştım, ama Panora'da da gördüm aynı rengi. Ankara'da yaşıyorum ben bu arada.

    YanıtlaSil
  3. bu renk bende de var, cok severek almistim =) bir de bunun daha parlak ve jel yapida olani var, onu da gordun mu? =)

    YanıtlaSil
  4. Aaa, tabi ben direk İstanbul gibi düşündüm :)

    YanıtlaSil
  5. Görmemiştim Deniz, burada çıkmamış olabilir. Ama bi tane daha Claire's mavisi var elimde, yoksa o mu... Bundan sonra onu süreyim :)

    YanıtlaSil
  6. Bundan forumdaki claireste vardı istanbulda

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...