6 Ağustos 2010 Cuma

Golden Rose Quick Dry Top Coat

Oje süren herkes ojenin kurumasını beklemenin nasıl bir işkence olduğunu bilir. Yatmadan birkaç saat önce bile sürseniz yorgan izleri çıkar. Çok sinir bozucu bir durum, hele bir de manikürün düzgün olmasıyla biraz takıntılı olan biriyseniz(öhöm öhöm).


İnternette oje bloglarına bakarken insanların bir top coat alışkanlığı olduğunun farkına vardım. Bu ojenin üzerine sürülen ve ojenin çabuk kurumasını sağlayan şeffaf bir cila oluyor genelde. Herkesin dilinde bir Seche Vite almış gidiyor, ben de dayanamadım ve bir tane aldım ebay'den. Gerçekten haklılarmış, inanılmaz birşey, 1 dakika içinde kuruyor, 5 dakikanın sonunda da tamamen sertleşip dayanıklı hale geliyor. Üstelik tırnakları inanılmaz parlak ve pürüzsüz yapıyor. Ve manikürü hiçbir bozulma, soyulma, dökülme olmadan bir hafta sağlam tutuyor. Şaka gibi dimi?




Bu cilanın kötü yanları da var tabi. Yaklaşık bir ay içerisinde yapısı oldukça koyulaştı ve sürülmesi çok zor hale geldi. Bunun yanı sıra fırçası çok uzun olmadığından yarısını bitirdiğimde fırçaya cila alabilmek için baya uğraşmam gerekiyordu. Tırnak uçlarından ojenin çekilme yapması da cabası! Ben de o sıralar Golden Rose'un Mega Shine Top Coat'unu deniyordum. Azıcık bahsedip geçeceğim: bildiğiniz şeffaf cila. Hiçbir çabuk kurutma etkisi yok, oldukça da sulu ince bir yapısı var. Daha ucuzu kesin vardır, almayın. Tabi ben alırken Seche'ye benzeyen birşey olabileceğini düşünmüştüm. Kullanamayacağımı anlayınca aklıma süper bir fikir geldi: Golden Rose Top Coat'u Seche'yi inceltmek için kullanmak! İşe yaradı, baya bir süre daha kullanabildim Seche'yi. Ama artık tırnak uçlarında yaptığı çekme dayanılmaz hale geldi, bu yüzden ben de Golden Rose'un kurutma vaadinde bulunan Quick Dry Top Coat'unu denemeye karar verdim.





Yapısı ince ve tırnak üzerinde hacim kaplamıyor. Normal ojelerden kesinlikle daha çabuk kuruyor, 10 dakika bile almamıştır. Hiçbir tırnağımda yorgan izi falan çıkmadı :) Ben bunun üzerine tırnak etlerimi yumuşatması için Alix Avien Hydrating Cuticle Remover uyguladım, tırnak yüzeyime de geldiği için o da koruyucu bir bariyer oluşturdu. Manikür sonrasında tırnaklarımın halinden çok memnundum :) Çekme yapmadı. Bende ortalama 3-4 gün dayanıyor, ancak belirtmeliyim ki dökülmeye başladığı yer sol elim. Sol elimin tırnakları sağ taraftakinden daha yumuşak, ve dökülme de sadece tırnağın esnediği yerlerden oldu. Sert tırnaklarınız varsa çok daha uzun süre dayanacaktır.


Denemek ve inceleme yapmak için çabuk kuruyan ürünleri denemeye devam edeceğim. Ama kişisel kullanım açısından bu ürün benden geçer not alıyor. Başka şeyler de almak denemek hedefim olmasaydı bununla çok memnun olurdum yani.

2 yorum:

  1. Ben Sally Hansen Insta Dri kullanıyorum, çok memnunum ondan ama Golden Rose Quick Dry'a da bir şans vermek lazım :) Bu arada ben de Pastel'in kurutucusunu almıştım. Onun yapısı çok ilginç, yağ gibi bir şey. Oje gibi süremiyorsun.. Ama sonuçta çabuk kurutmak gibi bir etkisi yok, memnun kalmadım.

    YanıtlaSil
  2. Bence o yağ gibi olanların olayı şu: tırnağın üstüne parmak falan sürünce tırnak yüzeyiyle arasındaki sürtünmeyi azalttığından iz bırakmasını engelliyor. Parmak izi çıkacağına parmak kayıp gidiyor yani. Sally Hansen de alacağım yakında, şimdi elimde iki tane var diye boşa harcamak istemedim ama Seche de iğrenç bi hale geldi artık, 1 milim çekme yapıyor :/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...