27 Ekim 2010 Çarşamba

Golden Rose Nail Art ojeleri, Sevilla matlaştırıcı

Scroll down for English :)

Bugün de Golden Rose nail art ojelerini aldım, Oje Delisi ojelerin resimlerini paylaşmıştı. Ben şimdilik almak zorundayımmm dediğim dört tanesini aldım, hemen de denedim, resimlerini paylaşıyorum.




Yapıları biraz koyu. Düzgün süremezsem biraz kalın duruyor. Ama koyu rengin üzerinde simler çok belirgin göründü. Renklerin hepsini de çok sevdim. Mor olan fotoğrafta hiç güzel çıkmadı, içinde bi ton başka renkli simler de var, çok kompleks müthiş bir renk. Hiçbirini almayacaksanız bunu alın. Daha bir sürü rengi var aslında gözüm kaldı. Yalnız inanılmaz kötü kokuyorlar öyle böyle değil.

Bu arada, bu renkleri tekrar ayrıntısıyla tanıtacağım tek tek, gün ışığında detay fotoğrafları da çekip :) Şimdi çabuk bi tanıtım olsun istedim. Bunları Ankara'da Cepa AVM'den aldım, satışa sunulmuş yani. Standda eyfel kulesi gibi ojelerden hiç yok artık, bütün şişeler yeni. Yeni seriden iki ojeyi konuk yazar vasıtasıyla tanıtabilirim bir ara...





Bu da ilk resimde başparmağımda farketmiş olabileceğiniz matlaştırıcı üst kat oje :) Sevilla'nın bordo mat ojesini aldığımda bu yoktu, bugün buldum ve anında aldım. Tırnaklarımdaki oje bi önceki posttaki My Private Jet. Bu paylaştığım en taze manikür oldu :P





These are the new Golden Rose nail art polishes I just got. I wanted to show them very quickly, they will be reviewed more in depth one by one later :) They have many colors, like Oje Delisi has shown. I just got these because they got my attention the most. I want more, though! They're great! Such nice colors and so many glitters. The formula is a liiiiiittle thick and the polishes smell terrible, but they look pretty. My favourite out of this four is the purple one, it has many other colors of glitter, very complex.

The last picture is the mattifying top coat from the brand Sevilla. It works well :)

6 yorum:

  1. tırnak şeklin böyleyken ne güzel :) uzatmışsın da.

    YanıtlaSil
  2. Acayip uzun ya garipsiyorum :) Ama tırnaklarım çok güçsüzdür, yakında törpülemezsem çok fena kırılacak :/

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel Başak. Teşekkür ederim. Alıp siz yayınladıkça, daha çok hoşuma gidiyor ve her yerde satıldığı böylece ortaya çıkıyor.:)


    Bende en çok mor olanını sevmiştim. Zaten benden başka ne beklenir :P

    YanıtlaSil
  4. Basak rımmelinde matlastırıcısı var denemelisin bak sen orda bulmussun ben bulamadım burda bikaç yere baktım bende nail artların metaliklerini arıyorum ya

    bu arada tırnakların cok hoş görunuyor

    YanıtlaSil
  5. Önce Watsons'a gittim, Rimmel'de yoktu matlaştırıcı, hatta sordum öyle birşeyden hiç haberleri yoktu sanki. Valla Golden Rose standında da bütün renkler vardı, istediğini bilsem kesin alırdım. Perşembeye kadar geri gidemeyebilirim Cepa'ya ama sonra bi ara alıp sana kargoyla göndermemi ister misin? Teşekkür ederim bu arada :*

    YanıtlaSil
  6. tesekkür ederim canım ben bulurum nasılsa yarın unutma 12 de hatta 11:30 da aştide görüşürüz :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...