18 Ekim 2010 Pazartesi

Inglot 709 Mat Oje

Scroll down for English :)

Aldığım ilk mat oje bu. Ayrıca ilk iki Inglot ojemden biri. Tamamen mat olmasa da yarı mat bir hale dönüşüyor kuruyunca. Üç kattan aşağısı kurtarmıyor. Onun dışında memnunum. Güzel bir renk. Fotoğraf eski zamanlardan, flaşlı ve törpüsüz tırnaklı. Ama renk aşağı yukarı böyle bişi. Çok koyu, mavimsi bir mor.







This is my first matte nail polish. Also one of my two first Inglot nail polishes. It's semi-matte.It doesn't get opaque under 3 coats. Other than that, I'm pleased with this polish. The picture is one of my older ones, with flash and my nails not shaped. The color is fairly accurate, though. It's a dark, blue-ish purple.

2 yorum:

  1. ben de böyle mora bakan koyu mavileri çok sevmeye başladım =) sinful let's talk var ya mesela, bayılıyorum onun fotoğraflarına. claire'ste de varmış böyle bir renk. alırım herhalde rastlasam.

    YanıtlaSil
  2. Mor oje çok sevmemeye başladım ben :/ Bundan sonraki iki postta da mor var ama hehe

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...