14 Ekim 2010 Perşembe

Mim!

1) Lakabın var mı, varsa nedir?
Lakabım Beşeg! Erkek arkadaşım uydurdu :)

2) Son zamanlarda diline dolanan şarkı?
Iron Maiden'ın Stranger in a Strange Land şarkısı. http://www.youtube.com/watch?v=2rGt-v6Yh88

3) En son ne zaman ve neye/kime aşık oldun?
Bilemedim şimdi bak...

4) En son izlediğin film/okuduğun kitap?
Film: Testere 3. Yıllardır kanlı öldürmeli etmeli film izlemem diye izlemedim, şimdi birden merak edip izleyesim geldi, yarın da 4ü izleyeceğim... ama sinemada kesinlikle izlemem. Ondan önce Harry Potter serisini izledim, salı gününe hazırlık :)

Kitap: Ennn son Sandman okudum, ondan önce Kara Kule okudum, ama bunların ikisi de çizgi roman, sayılır mı bilmiyorum. Bilim kurgu dışında kurgu türü sevmiyorum, okuyamıyorum. Ama genel olarak kitap yerine internet üzerinden kaynaklar bularak okuma ihtiyacımı karşılıyorum. Biraz karışık aslında

5) Son zamanlarda en çok özlediğin?
Gezmeyi özledim :( Couchsurfing'e üye oldum, easyjet'in sitesini her gün kontrol ediyorum, gitmek istiyorum!

6) Bir günlüğüne ünlü biri (oyuncu/şarkıcı/politikacı vs) olma hakkı tanınsaydı kim olurdun?
Lady Gaga :P Cesareti çok ilgimi çekiyor, saygı duyuyorum. Politik duruşunu da destekliyorum.

7) Yarın sabahki ilk planın?
Normalden biraz daha geç kalkabileceğim bir sabah olduğundan biraz makyaj yapacağım, sonra telefona sarılıp MAC şubelerine VV ojelerinin gelip gelmediğini soracağım, varsa yakındakine gidip süpriz iki oje alacağım, sonra da okula gidip proje için fikir geliştirme çalışmasına devam edeceğim... bunların hepsini saat 12den önce bitirmeyi planlıyorum.

8) En sevdiğin huyun?
İnsanlara yardım etmeyi seviyorum. Ama genelde istemiyor kimse, ya da düzgün yardım edemiyorum. Sevmediğim bir huyum olan empati eksikliğimden dolayı o da.

9) Şu anki bölümünde/mesleğinde olmasan ne olurdun?
Endüstriyel tasarım okuyorum. Keşke mühendis olaydım doktor olaydım da mezun olunca doğru dürüst bi ünvanım olaydı diyorum ama, tasarımı da becerebiliyorum sanırım.

10) Okurken zevk aldığın 3 blog?
Nı-ıh, böyle bi ayrımcılık yapmam. :)

Daha da sormak isterseniz buyrun: http://www.formspring.me/ojevitrini
Yapmamış olan herkesi mimledim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...