22 Kasım 2010 Pazartesi

İsimsiz

Scroll down for English! :)

Bu oje de İngiltere'den aldıklarım arasında. Aslında 4 minik ojeden oluşan bir sete dahil. Bir de beyaz vardı, onu başka ojelerle karıştırdığımdan fotoğrafa dahil etmedim. H&M'den almıştım ama marka olarak üzerinde birşey yazmıyor. İşin ilginç tarafı, made in Turkey! Bu ojelerden gören oldu mu hiç?

Bulunması nerdeyse imkansız olduğundan belki frankenler için ilham verebilir diye paylaşıyorum. Işıltılı, biraz maviye kaçan ilginç bir yeşil.

Son zamanlarda bir ton oje ve manikürle ilgili şeyler aldım. Bunları bunları aldım diye post hazırlama taraftarı değilim ama yakın zamanda paylaşılcak çok şeyim oldu :)





Oh no!!! I posted this without writing a description in English! I'm so sorry my international readers. This is a polish I got from H&M when I was in London. It was a pack of four mini bottles and was very cheap. I wore the green one last week. Sometimes it takes you ages to finally use a polish you got! Or does it? That happens very often to me, as I get nail polish in loads XD

3 yorum:

  1. Aa bende bunu gecenlerde bizim buradaki H&M'den $3.95'e aldim :) Yesili denemistim ama biraz ince geldi bir kac kat surmek lazim diye dusunmustum. Sana cok yakismis Basak!

    YanıtlaSil
  2. Aaa ne tesadüf :) Ben de çok ucuza almıştım. Bütün renkler ince sayılır, bir iki kat yetmeyebiliyor. Teşekkür ederim!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...