8 Ocak 2011 Cumartesi

Catherine Arley 673 numara

Scroll down for English! :)

En çok beğendiğim Catherine Arley holografik oje bu. İki katta opak olan ve çabuk kuruyan bir oje. Rengi ise mor. Gün ışığında da holo efekti belli oluyor ama bu resimlerden çok daha soluk duruyor. Koyu sayılabilecek bir holografik oje bulduğum için çok mutluyum :P Fotoğraflar flaş ile çekildi.




This is my favourite out of all Catherine Arley holographic polishes. They are opaque in two coats and they dry quickly. The color is a medium purple. The holo effect is visible in daylight too, but it looks much more subtle than in the pictures. I'm very happy I found a darker holographic polish! The pictures are taken with flash.

4 yorum:

  1. çok belli olmuş holooo moooooooooooor :D

    YanıtlaSil
  2. çok güzel =)
    deniz bunun holosuna subtle demişti sanırım, ben de o yüzden almamıştım. ama güçlü görünüyo gayet.

    YanıtlaSil
  3. üstteki yorum lanet olsun türkçe'min haline bak. "holosuna subtle demek" nasıl bir deyim? aslında türkçe'nin içine yabancı kelime girmesine takan bir insan değilim ama bir anda çok yabancılaştım kendi cümleme. zaten hastayım ben başak, ateş düşürücüden kafam güzel olmuş olabilir :(( sınava gidemedim bugün. en sevmediğim şey sınava girememek, kimileri ertelemeyi sever ben gireyim kurtulayım isterim. sabah bildiğin kalkamadım.

    YanıtlaSil
  4. Bence baya belli oluyo ya, hatta nail wheel'de en çok belli olanlardan biri buydu.

    Nemo, yavru noldu da hasta oldun :( yazık sana çabuk iyileşirsin umarım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...