28 Ocak 2011 Cuma

Mavi holografik oje

Scroll down for English! :)


Yine kendi yaptığım bir holografik oje ile karşınızdayım. Bunu Booty mavi renk ve Alix Avien 163 karıştırarak yaptım. Booty çok azalmasın diye içine biraz da Catherine Arley 674 koydum(mavi olandan, numarayı yanlış hatırlıyo olabilirim). Booty holografik mavisi CA 674ten daha koyu, daha iri holografik parçalı ama daha lineer holografik etkisi var. Ama AA 163 gibi pigmentli bi renkle birleşince genel etki daha dağınık oldu. Ben yine de gökkuşağı görüyorum :) Bunu OPI'ın Designer Series'inden Glamour'a benzettim.





Bu da gün ışığında çekilen fotoğrafı.





Mutlu aile tablosu :)




Here's another holographic franken I made. I used Booty blue holographic and Alix Avien 163, a navy blue. I added some Catherine Arley 674(blue one) as well. The Booty blue holographic is darker, has bigger holo particles but has more visible holographic effect. But the effect got dulled down with the pigmented navy polish, so I had a scattered blue holo. I still see the rainbows though :) I think this is like OPI Designer Series Glamour.

5 yorum:

  1. bu franken hololara bayıldım resmen! bu da çok güzel kahretsin :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller ya cidden, kıvamlarını çok iyi tutturmuşsun! :)

    YanıtlaSil
  3. muhtesem =DD ben de bildigin koyu lacivert yapmistim, koyucam =)

    YanıtlaSil
  4. Ben de şaşırdım ne kadar güzel çıktıklarına ama hepsi koyduğum ikisi kadar güzel olmadı malesef :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzellerrrrr. Bi cesaret edebilsem ben de neler yapıcm da... :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...