23 Ocak 2011 Pazar

Orly Lunar Eclipse+Inglot 204

Scroll down for English! :)

Orly'nin meşhur cosmic koleksiyonundan aldığım tek oje oldu bu. Diğer ojelerin tamamını başka markalardan tamamladım. Halley's Comet yerine Zoya Charla, Galaxy Girl yerine Mac Formidable, Space Cadet yerine Mac Mean and Green, It's not Rocket Science yerine China Glaze Zombie Zest, Out of This World yerine Zoya Julieanne aldım. Her zamanki gibi Zoya, OPI, Orly, China Glaze gibi markaları en güvenli alabileceğiniz yer olan Denizrio'dan aldım Lunar Eclipse'i de. Yeni koleksiyonları getirtiyorlar, en son China Glaze Anchors Away ve Zoya Wicked koleksiyonunu getirmişler. Ben Lighthouse için mail attım bile :) Buyrun linki: http://dukkanlar.gittigidiyor.com/DenizRio/

Bunun dışında Orly ojeler Türkiye'de de satılıyor. Cosmic serisi de gelmiş, tanesi 18 liraya alınabilir. Orly'nin Türkiye internet sitesi bile var :) Satış noktalarını görmek için: http://www.orly.com.tr/satisNoktalari/satisNoktalari.php

Lunar Eclipse müthiş bir renk. Şişe fotoğrafına bakarsanız mavi, mor, biraz da altın ışıltılar görebilirsiniz. Tırnakta malesef mavi baskın çıkıyor, çok da yanardönerli değil. Yanardöner olsun olmasın, acayip canlı ve dikkat çekici bir renk. İnsanı sürekli tırnaklarına baktıran cinsten. Ojenin yapısı güzel, ancak üç kat sürmeniz gerekiyor. Alix Avien 163 gibi lacivert bir ojenin üzerine tek kat da sürülebilir, ilginç olur. Orly'nin şişeleri kocaman, ve kauçuk kapakları var. Baya beğendim ben. Türk markalarda bu tarz oje yok ama Nemo Latte Rimmel'in Blue my Mind ojesi üzerine Elite 407 numarayı sürerek baya yakın bi görüntü elde etmiş, hatta Lunar Eclipse'in şişedeki yanardönerliğini tırnakta da yaratmış. Buyrun linki.

Ben o sıralar Inglot'un mavi flaky ojesi olan 204 numarayı yeni almış olduğumdan dayanamadım, üstüne sürüverdim. Bu flaky oje mavi-mor yanardönerli ama diğer flakylerin yarısı kadar belli olmuyor. Fotoğraflarda hele hiç belli olmadı. Ben bu mavi-mor yanardöner pul ve sim kombinasyonuna bayıldım, Avatar filmini hatırlattı ^_^













This is the only polish I ended up getting from the famous Cosmic Collection by Orly. I got the other polishes all from other brands, like Zoya, Mac and China Glaze. Lunar Eclipse is an amazing color. If you look at the bottle picture, you can see blue, purple and some gold shimmer. On the nail, only the blue shows up and it's not very duochrome. Either way, it's a very vibrant and attention getting color. It makes you look at your nails all the time. The consistency is good but you need three coats. I guess you can put this on a creme navy base color to get a similar look. 


This was around the time I got the Inglot 204 flaky polish. It has flakes that have blue-purple duochrome, but it's very subdued. I had a hard time capturing the flakes on camera. I love this purple-blue flaky shimmer combination, it reminds me of Avatar :)

16 yorum:

  1. sise resmine bayildim ne guzel yakalamissin =) keske ustune flakey surmeseydin ama, cunku zaten mor az gozukurken iyice maviye donmus =)

    YanıtlaSil
  2. şişe fotografına bayıldımm nası yakalamıssın bu oje cok guzel :D

    YanıtlaSil
  3. Deniz flakeler hakkaten çok az etkiliyo rengi inan :) Bunu sürdüğüm gün feci bulutluydu hava, zerre kadar mor görünmüyodu, çok canlı parlak bi mavi görünüyodu sadece.

    Dilek bence de süper bi oje, şimdi koyunca tekrar süresim geldi :)

    YanıtlaSil
  4. oyle mi? haklisin belki de sadece makine yakaliyordur ben daha hic tam tirnaga surmedim bi kere sungerle uyguladim o zaman da zaten mavi gorunmustu bana... ben flakey iyice masmavi yapar diye dedim yoksa kombinasyon harika =)

    YanıtlaSil
  5. off çok harika görünüyor. ben o kadar aşığım ki buna daha kendi şişemin kapağını açıp süremedim. kıyamıyorum bir türlü :(

    YanıtlaSil
  6. aynen, ben de sadece sungerle azicik uyguladim =)
    kiyamadigim ojem o kadar cok ki =/

    YanıtlaSil
  7. :D Delirmeyin ya turşusunu mu kurcaksınız :P Hiç acımıyorum sürüyorum ben :P Geçenlerde Bad Fairy sürüp iki gün sonra sildim mesela eheh. Hiç sürmediğim ojeler biriktikçe geriliyorum, atasım falan geliyor, odam minicik zaten yer yok :(

    YanıtlaSil
  8. Orly Cosmic FX ojeleri Türkiye'ye gelmiş. Ben dün Florya'da Venüs eczanesi'nden Space Cadet ve Lunar Eclipse'i aldım tanesi 18TL'ye. Halley's Comet gelmemisti ama. Galiba onu getirmemisler.

    YanıtlaSil
  9. Adsız teşekkürler bilgi için, posta ekleyeceğim. Ben İstanbul'da oturmadığım için bilmiyorum pek. :)

    YanıtlaSil
  10. ya rio'dan once benim oje almam cok zordu, o gunlerden kalma bir aliskanlik =) simdi yavas yavas basladim surmeye hepsini =D

    YanıtlaSil
  11. eskiden icinde yesil olan mavileri daha cok begeniyordum, simdi icinde mor olan mavileri cok acayip buluyorum, sihirli gibiler =) bunu alsam mi diye dusunuyorum aslinda. ama zaten benzerini yaptim ben =) bilemiyorum.

    fotoğraflarin cok super oldugunu belirtmeden gecemiciiim. bayildim cekimlerine.

    YanıtlaSil
  12. Çok çok çok güzelmiş bu oje! Zaten mavi, simli dedin mi duracaksın :P Benim favori rengim çünkü :) Ben de istiyorum Orly bulmak İstanbul'dan, Anadolu tarafında satan bir eczane biliyor musunuz? :)

    YanıtlaSil
  13. Marjo, ben Ankara'lıyım o yüzden tam bilmiyorum, ama şu link var http://www.orly.com.tr/satisNoktalari/satisNoktalari.php

    YanıtlaSil
  14. Teşekkürler Başak, zahmet oldu, Türkçe sitesi olduğunu bilmiyordum, aramak aklıma gelmedi tabii! Tekrar teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  15. çok çok yakışmış , bayıldım zaten renge :)
    ben geçen gün orly'e mail atmıştım online mağazalarının niye çalışmadığıyla ilgili. 2012'ye kadar açılmayacağını söylediler , tüm izmir'de orly satan yerlerin de tek tek adresini yazmışlar zaten. gerçi sitelerinde de yazıyo ama :D

    YanıtlaSil
  16. Teşekkür ederim Öykü <3 Ankara'da da var ama çok ters biyer, meşgul da olunca gidemiyorum bi ara uğrıycam işallah.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...