4 Ocak 2011 Salı

Simli, pullu ojeler nasıl silinir?

Scroll down for English! :)

Çabucak bi zor çıkan ojeleri nasıl daha kolay temizleyebiliriz postu hazırlamak istedim. Zor çıkan ojeler genelde simli, pullu ojeler falan oluyor. Gösterdiğim Zoya, China Glaze, Inglot, MAC ojeler falan hep bu yapılarda. Ben bu tarz ojeleri çok sık sürdüğümden bu yöntem benim işime çok yaradı.

Gerekli olan şey bolca pamuk, aseton ve alüminyum folyo. Her parmağa bir pamuk parçası bölüp asetonla ıslatıyorsunuz. Tırnağın üstüne yerleştiriyorsunuz. Sonra üzerini kesilmiş alüminyum folyo parçasıyla sarıyorsunuz. Beş dakika falan eli böyle tutuyorsunuz. Alüminyum folyo kullanmazsanız aseton uçuyor, hiçbir anlamı kalmıyor bunu yapmanın. Bi de ısınıyor folyo beklerken, neden bilmiyorum. Folyoyu çıkardığınız zaman ise ojenin tabaka halinde pamukta kaldığını görüyorsunuz. Çıkarırken de biraz bastırarak çekerseniz tırnakta kalan son oje tabakasını da götürüyor. Ben bunun üzerine o pamuk parçasını tırnağımın kenarlarında da gezdiriyorum, asetonla çözülmüş olduğundan azcık bi uğraşmayla çıkıyorlar.

Bu resimlerde normal pamuk kullanmıştım, ama her yere ince ince iplikler halinde bulaşmasına çok gıcık olduğum için makyaj temizleme disklerinden aldım. Bir tanesini beş parça olacak şekilde kesip bir el için kullanabiliyorum.

Eğer siz de zor çıkan ojelerden muzdaripseniz bu yöntemi mutlaka deneyin. Sihir gibi!! :D







I wanted to do a quick how to on removing hard to remove nail polishes easily. The polishes I have trouble removing are of the glass fleck, glitter, microglitter and flaky types. The Zoya, China Glaze, Inglot and MAC polishes I showed are all hard to remove. I really love these finishes, so I use this trick quite often.


What you need is lots of cotton, nail polish remover and aluminum foil. You seperate pieces of cotton for each nail, soak in polish remover, place it on your nail and cover the nail with aluminum foil. You need to keep it like this for about five minutes. If you don't use aluminum foil, the remover vaporizes and it doesn't work. The foil gets warm as you wait, I don't know why. When you remove the foil, you see the polish on the cotton as a layer. If you remove the thing while applying a bit of pressure to the nail, you can get the remaining thin layer of polish off from your nail. I turn the cotton over and remove the last bits of already dissolved polish in quick swipes.


I used regular cotton swabs in these pictures, but the lint drives me crazy so now I use the make up remover cotton pads pictured. They are just cotton in pad form and work perfectly. I cut one piece into five pieces for each nail of one hand.


You should definitely try this out if you love glitter polishes like me. It works like magic!! :D

15 yorum:

  1. süper yöntem dimi ne pamuk gıcırdaması var ne simi etrafa bulaştırmak:)

    YanıtlaSil
  2. Your requested post is up http://totallypolishedbeauty.blogspot.com/


    ;)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık teşekkür ederim :)
    çok güzel olmuş
    dün erken yatınca anca şimdi okuyabildim

    YanıtlaSil
  4. bu kadar sorunsuz çıktığını bilmiyordum bu yöntemle. denemeye değer. ben genelde bi kenarından tutup soyma yöntemini kullanıyorum :D hem asetonun zararlı etkilerinden de korunuyo tırnağım

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler yorumlarınız için kızlar :)
    Thanks Aryn, I'll take a look :)

    Chune, soyunca tırnak yüzeyinden de gidiyor ya, o çok daha zararlı asetondan O_o

    YanıtlaSil
  6. Aseton buharlaşırken ısı alıyor da o yüzden ısınıyor folyo :)

    YanıtlaSil
  7. Ama aseton buharlaşmasın diye sarıyoruz folyoyu zaten, çıkarınca pamuk hala ıslak oluyor ;)

    YanıtlaSil
  8. I usually do this as well, but without aluminium foil and for less time, works great for regular nail polish (and base+top coat always makes it easier as well for some reason). Glitter is indeed much more stubborn, so I will have to try this :)

    YanıtlaSil
  9. Ne kadarı buharlaşıyor, ne kadarı kalıyor bilemezsin ki :) Yoksa başka neden ısınsın değil mi.

    YanıtlaSil
  10. Bu gün bir arkadaşıma bu yöntemi anlattım ve diğer merak edenler için de yöntemi kendi blogumda paylaştım. Bu sayfanın linkini verdim çünkü ben bu yazı yayınlandığı zaman bu süper yöntemi öğrenmiştim :D

    YanıtlaSil
  11. Şimdi görmüş oldum yöntemini:)) Yoksa o simler nasıl çıkardı dediğin gibi :)

    YanıtlaSil
  12. süper ilk defa duydum böyle bir yöntem mutlaka deneyeceğim:))))tesekkurler:)
    http://kitapcoskusu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. şu an denedim bekliyorum umuyorum ki çıkıcak şu inatçı ojeler artık <3 :D

    YanıtlaSil
  14. hey! oldu buuu <3 teşekkürler şekerim mutluluktan ters taklalar atıyorum şu an:D <3 xx

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...