17 Ocak 2011 Pazartesi

Some number of things tag, Crazy for Polishes beni mimlemiş :)

 Scroll down for English! :)

Taglenmiş olmak çok hoşuma gittiğinden yapıveriyorum bu mimi, yapmak isteyen herkesi mimliyorum, yorum olarak postunuza link verin ben de okuyayım :) Mim İngilizce ama ben Türkçe de yapacağım.

Ölmeden önce yapmak istediğim şeyler:
—Yurtdışında yaşamak.
—Başarılı olmak.
—Daha sosyal olmak.
 
Hep söylediğim şeyler:
—Eneeeee
—Lan
—Meh

İyi olduğun şeyler:
—Analitik düşünebilmek
—Yaratıcı problem çözümü
—İnsan içinde konuşma, sunum yapma etc.
 
Kusurlarım:
—Otistikliğim
—Motivasyonsuzluğum
—Fazla ciddi olmam, rahatlayıp eğlenememem

Özelliklerim:
—Garip
—Sakin
Son zamanlarda uykusuz :(

I love being tagged :D Here's one from Crazy for Polishes. I tag everyone! You can post your links in the comment section so that I can read :)

Things I want to do before I die:
—Live somewhere abroad.
—Become successful in life.
—Be more social.
 
Things I say all the time: (This is hard since my main language is turkish.)
—Eneeeee
—Lan
—Meh

Things I'm good at:
—Analytical thinking
—Creative problem solving
—Speaking in public
 
Flaws I need to work on:
—My autism
—Lack of motivation
—Not being able to let go and have fun

Qualities:
—Socially awkward
—Calm
Sleepless, especially lately :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...