2 Nisan 2011 Cumartesi

Orly It's Up to Blue

Scroll down for English! :)

Orly It's Up to Blue Nemo Latte'de görüp beğendiğim bir ojeydi. Hatta şöyle çok tatlı bir manikür yapmıştı. İstanbul'a geldiğimde ojeyi bana hediye etti <3
Renk hafif yeşil yanardöneri olan bi mavi. Frost bi yapısı var, biraz fırça izi görünüyor. Ama rengi beğendiğim için çok da önemsemedim. Flaky oje sürdüm nasıl görünecek diye, çok da iyi olmadı. Bence flaky oje en çok krem ve glass fleck yapılı koyu renk ojelere yakışıyor. Bi de mat deniyim dedim, o biraz hoşuma gitti. Ama yine de en güzeli tek başına sürüldüğü hali.



I saw this polish at Nemo Latte and really liked it. When I came to Istanbul for a visit she gifted it to me <3

The color is a medium blue with slight green duochrome. It has a frost finish, shows a bit of brush stroke but the color makes up for it. I put a flaky top coat to to see if it'd look good, but I wasn't a fan of it. I think flaky top coats work best on creme and glass fleck dark polishes. I tried it matte, and kind of liked it. But the best version is worn alone.

7 yorum:

  1. yoğun baskılarım sonucu sana yeni bir blog yazısı yazdırmayı başarabildim, gururluyum :p

    YanıtlaSil
  2. Mat böyle saten elbise kumaşı gibi olmuş :)
    Mavi olması yeter bunun ya :)

    YanıtlaSil
  3. It looks great on you. :)

    I own this polish and it is languishing. I tried it once and it just hates me. Serious brushstroke action, rampant bubbling... It hates me. I should haul it out and give it another chance.

    YanıtlaSil
  4. :lol: şu anda fark ettim nail twins değiliz belki ama nail sisters olduğumuz kesin, tırnak yapılarımızı çok benzettim :P

    YanıtlaSil
  5. Baskılarınla ayda bir yazı yazmaya ikna et beni Nemo :P

    Tansumut evet hakkaten elbise kumaşına benzedi :)

    Thanks Ice Queen! I haven't had any quality problems with this polish, you should try it out. I find top coat really smoothed out the streaks.

    Marjo doğru diyosun ya, ben de şimdi bakınca farkettim :)

    YanıtlaSil
  6. vayyy, çok hoş bir ton. güzel durmuş tırnaklarınızda. güle güle kullanın.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Thea, coming right over :)
    Derya teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...