17 Mayıs 2011 Salı

Golden Rose Magic Color 327

Scroll down for English! :)
Golden Rose Magic serisi gösterdiğim Zoya ve China Glaze ojelere benzeyen cam kırıklı yapıda çok güzel ojelerden oluşuyor. Flormarın Miracle Color serisi ile aynı zamanda çıktı, birbirine çok benzeyen bir sürü mor renk var ama arada çok güzel, eşi olmayan renkler de var. 327 numara da bunlardan biri. Orta koyulukta bir mavi, opak olması içinkaç kat gerektirdiğini doğru hatırlayamıycam sanırım ama ışıltısı çok güzel. Zoya Charla kadar yeşil değil. Başka da karşılaştıracak mavi cam kırıklı oje yok :) Belki China Glaze'in Blue Iguana'sı olabilir. Beni çok memnun etti. Nemo Latte'ye bu ojeyi hediye ettiği için teşekkür ederim. Golden Rose Magic serisini alışveriş merkezlerinde Golden Rose standlarında bulabilirsiniz.




The two leading nail polish companies in Turkey, Golden Rose and Flormar both released glass fleck collections. They have a lot of really similar purple colors but this one stood out from Golden Rose. It's a midtone blue glass fleck nail polish. It's not nearly as green as Zoya Charla. I can't think of any color to compare this to :) Maybe Blue Iguana from China Glaze. I really like this polish, and thanks to Nemo Latte for gifting this to me :)

7 yorum:

  1. Oha mavinin tonuna bayıldım !! Ben göremedim daha bu Golden magic lerden yaa :(( Kaç kat sürdün bu fotolarda sen ?

    YanıtlaSil
  2. Ya 3-4 diye hatırlıyorum ama Nemo 2 kat yetiyo dedi, büyük ihtimalle yanlış hatırlıyorumdur. Bence almalısın, kuruması için bekletse bile değer :) İstanbuldaysan Erkul Kozmetik'te varmış, ben Ankara'da Cepa'da gördüm.

    YanıtlaSil
  3. Oh, I need this! Niye Ingilizce cikti bilmiyorum :P

    YanıtlaSil
  4. bunun uzerine ince bir kat charla sur, o zaman cok bi guzel oluyore =DD ben kururken vs sorun yasamadim hatta bi keresinde evden cikmistim otobus duraginda bunu surmustum hahahah. guzel kuruyo yani. bi de evet ben 2 katla yetinmistim. kalin katlar tabi :D

    YanıtlaSil
  5. Yok yav ben İzmir'deyim . Neyse artık inş.çıkarlar bir yerde karşıma :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bu miracle serisinde bundan yok ve sanırım benide cezbetti :)

    YanıtlaSil
  7. Benim olmalı benim olmalı *-*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...