7 Haziran 2011 Salı

Flormar Miracle Color U17

Scroll down for English :)

Flormar Miracle Color serisinde dikkatimi çeken renklerden biri de buydu. U17 Gül kurusu gibi soluk ve sıcak tonlu bir kırmızı. Küçük parmağımda da daha koyusu U12 var. Eşi bende olmadığı için aldım. Sonbaharda düşen yaprakları anımsatıyo bana bu renkler.



This is one of the colors that appealed to me from Flormar's Miracle Color series. It's a warm glass flecked red. The pinky nail has the darker version. It's a unique color among all the purples, it reminds me of autmn leaves.

5 yorum:

  1. Bende U12 vardı ama o baya bordo ,bu daha hoşmuş sanki . Bordolar çok var piyasada ama böyle ışıltılı güzel bir kırmızı tonu yok . Bundan da alabilirim hehehh :)

    YanıtlaSil
  2. Miracle serisine bende dadanmıştım :) Bu ojede içindeki sarılıklar beni cezbetmişti :)

    YanıtlaSil
  3. bu ojeleri tırnaktan çıkarmak biraz zor oluyor değil mi? bende öyle oldu en azından :/

    YanıtlaSil
  4. Junkhead, küçük parmağımda da U12 var :D Bende hiç bordo/kırmızı oje olmadığından ilginç geldi renk :P
    Tansu, ben de aynen o sebepten dolayı aldım :)
    Esra, doğru diyorsun biraz zor oluyor. Cam kırıklı yapıdaki bütün ojeleri çıkarırken zorlanıyorum ben. Alüminyum folyo tekniğiyle rahat oluyor :)

    YanıtlaSil
  5. alasım geldi valla, güzelmiş =)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...