11 Eylül 2011 Pazar

Essie Glamour Purse

Scroll down for English! :)

Essie'nin hediye gönderdiği diğer oje de yeni çıkan sonbahar koleksiyonundan Glamour Purse. Bu koleksiyondan başka renkler da ilgimi çekti, Power Clutch ve Very Structured. Bu da geçen kış moda olan kahverengi-gri renk bir oje. Üç kat sürdüm ama iki katta da opak oluyor dikkatli sürerseniz. Karşılaştırma fotoğrafı da koydum bir tane. Bu ojeden yanlışlık sonucu iki tane var bende şu an, nasıl diye sormayın :P Yakında bir satış sayfası açacağım, şu anda yukarıda Everyday Mineral satışı yaptığım sayfayı yeniden düzenleyip koyarım büyük ihtimalle. Takipte olun, bu postu yazdıktan sonra bile düzenlemeye başlayabilirim. Satış sayfası için tıklayın!




OPI Over the Taupe, Essie Glamour Purse, China Glaze Ingrid, Golden Rose 184



Essie Glamour Purse is from the new fall collection from Essie. It's a taupe color that's opaque in 2 coats, even though I used 3 because of careless application. I want to get Very Structured and Power Clutch too.

4 yorum:

  1. Geçen sene baya baya tutulan bir renkti bu senede devam edicek sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. Evet, her kıyafete uyan yumuşak bir renk :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de Essie istiyorum ama yaaa :(

    laldillerinsesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Laldiller, satış sayfama bi göz at, ucuza satıyorum kullanmadığım bisürü ojeyi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...