8 Eylül 2011 Perşembe

Flormar Miracle Color U33 üzerinden asetonlu pamuk geçirilmiş hali

Dün normal sürülmüş halini gösterdim, bugün de üzerinden asetonlu pamuk geçirilmiş halini gösteriyorum. Yüzük parmağı tırnağım hariç hepsinin üzerinden geçtim. Bunu mutlaka denemelisiniz, üzerinden geçince sanki siyah bir örtü kalkıyor, oje canlanıyor, sihir gibi :P Bu yapıda olan çok oje var Miracle Color serisinde. U08, U33, U34, morlardan bazıları hep yanardöner cam kırığı ışıltısı içeren, ancak az kat sürünce opak olması için içine koyulan siyah pigmentten dolayı yanardönerliğini gösteremeyen ojeler. Şişedeki hallerine bakıp iç geçirmek gerekiyor. Bundan sonra bi gün de bütün bu ojelerin asıl halleri ve üzerinden silinmiş hallerini gösteren bir yazı hazırlayacağım. Flormar yetkilileri bu yazıyı okuyorlarsa eğer ricam bu yanardöner pigmentleri saydam oje içine koyarak, CND effects ojeleri gibi başka ojelerin üzerine sürmek için ojeler çıkartmaları. U16'nın içindeki pigment U08in içindeki pigmentle aynı mesela, ama şeffaf bir bazda olduğu için çok daha yanardöner görünüyor, başka ojelerin üzerine sürünce muazzam oluyor. Sonradan koleksiyona eklenen bütün koyu renkli ojelerin saydam hallerinin çıkarılmasını istiyoruz bloggerlar olarak :)

Fotoğraflara geçeyim.

Silinmiş-silinmiş-silinmemiş-silinmiş


Silinmiş-silinmiş-silinmemiş-silinmiş


Silinmiş-silinmemiş


Silinmiş-silinmemiş


Silinmemiş-silinmiş

4 yorum:

  1. bende her zaman şişeye bakıp üzülüyodum niye böyle güzel renkli olmuyo diye :) kesinlikle denicem, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. süper bide şefffaf cilaya bu cam kırıklı ojelerden eklemeyi denesen belki cnd ler gibi olur :)

    YanıtlaSil
  3. Hiç düşünmezdim böyle güzel hale geleceğini :)
    Kesinlikle katılıyorum bloggerlar olarak bekliyoruz Cnd'ler gibi yapılmasını ;))

    YanıtlaSil
  4. silmek işe yarıyor demek :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...