29 Ekim 2011 Cumartesi

Alix Avien 288

Scroll down for English! :)

288 pembemsi bir kahverengi. Renk bana çok ilginç geldi. Sonbaharda çıkan yeni renklerden biri de buydu. Şişede süper olcakmış gibi görünüyo ama tırnaklarımda çok beğenmedim gibi sanki. 2 kat mı 3 kat mı ne sürmüştüm hatırlamıyorum :/ Fotolarda dümdüz kahverengi çıkmış ama pembelik de var, deneyip görmenizi tavsiye ederim :)




What an interesting color for fall, pinkish brown that isn't quite mauve. It looks straight up brown in my pictures for some reasom, but its pinker irl.

7 yorum:

  1. Sütlü çikolata gibi renk :))

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ♥ alixler daha yaygın satılsa keşke.

    YanıtlaSil
  3. bu renk de çok güzel yaa, pasta gibi =)

    YanıtlaSil
  4. Kendimde begenir miydim emin degilim ama bence de boyle cikolata gibi duruyor.

    YanıtlaSil
  5. Pembemsi halbuki ya, şu geçen sene çıkan şaneller gibi :/

    YanıtlaSil
  6. sevdiğim sonbahar renklerinden güzel bence :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...