26 Ekim 2011 Çarşamba

OPI DS Coronation

Scroll down for English! :)

OPI Designer serisi holografik ojeleri ile meşhurdur ancak bu seride yeni çıkardıkları ojeler çok ilginç olmuyor genelde. Bu ne zaman çıktı bilmiyorum ancak diğerlerinden daha hafif holo etkisi olduğu kesin. Denizrio'nun yaptığı garaj satışından bunu alıp almamak arasında kararsız kaldım, çünkü internette baktığım bütün fotoğrafları dümdüz gümüş oje gibi göstermiş. Halbuki holografik etkisi de var. Çok süper güçlü değil ama gündüz direk ışık olmasa bile görünebiliyor. Uzun lafın kısası iyi ki almışım oje muhteşem :D 3 kat sürdüm.

Holografik oje severlere iyi bir haber var bu arada, artık holoların holosu China Glaze OMG koleksiyonu Türkiye'de satılıyor. Tanaçan kozmetik'in sitesine bakarsanız bulabilirsiniz ancak bazı renkler tükenmiş durumda. Denizrio da satıyor, onlarda tükenme sözkonusu değil gibi görünüyor. Buyrunuz.

Bu arada ben yine İstanbul'a gittim, ve diğer oje bloggerlarıyla buluştum. Dilek, Deniz, Nemo Latte vardı bu sefer. Fotoğraflara bakmak için tıklayın :)
Madem o kadar link verdim bir de kendi satış sayfamın reklamını yapayım. OPI, Essie, China Glaze ojeler satıyorum, üstelik 15 liraya.  







I recently bought this polish in a sale. I wasn't sure whether to get it or not because in all of the pictures I see of DS Coronation, it looks like a dull silver polish. I'm glad I trusted my instincts and got it because it does have a holo effect. It's not super strong, but it even shows up in indirect daylight sometimes. It is a very pretty polish :)

3 yorum:

  1. Başak! I just nominated you for the Liebster blog award! You can find the details on my blog! =)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...