1 Ekim 2011 Cumartesi

CND Raspberry Sparkle

Scroll down for English! :)

Başka bir CND Effect ojesi daha. Bayıldım ben bunlara, bilmiyorum söylememe gerek var mı :P Raspberry Sparkle da pembe-altın/yeşil yanardönerli cam kırıklı bir oje. Siyahın üzerine tek kat sürdüm. Siyahın üzerine 4 kat sürünce şahane metalik bi yanardöner görünüm alıyor. Bunun içindeki parçacıkları Color Club Alias'takine benzetir gibi oldum, ancak öyle değilmiş sanırım. CND Effects serisinden istediğim bütün Sparkle'ları aldım, şimdi de Shimmer'lara geçesim var: Emerald Shimmer, Ice Blue Shimmer, almayabilirim de ama bilemedim şu anda. :P
CND ojeleri almak için Beautique Store'a bir uğrayın, mesaj atarsanız Saadet Hn. sizinle ilgilenecektir diye düşünüyorum :)

Satış sayfama göz atın! Ojelerin fotoğraflarını ekledim, fiyatta indirim yaptım, ve 3 oje birden alırsanız kargo ücretini ben ödüyorum. 






CND Raspberry Sparkle is a pink with gold/green duochrome Sparkle effect nail polish. I used one coat over black to show the color and the duochrome effect the best. If you use 4 coats over black, it becomes a very beautiful metallic duochrome. I love these effect polishes, in case you couldn't tell :P I thought the sparkle particles in this were similar to those in Color Club Alias, but I don't think they're similar. I have all the sparkle effects I want, now I'm looking at the Shimmer effects, Ice Blue and Emerald in particular.

2 yorum:

  1. Miracle lar gibi olmuş bunu sürünce yüzey :))

    YanıtlaSil
  2. evet junkhead benimde aklıma geldi :)

    China Glaze Zombie Zest de gözüm var ama hadi bakalım :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...