13 Aralık 2011 Salı

Inglot XL3

Scroll down for English! :)

Beklettim beklettim artık koymam gerek bu postu. Inglot'un yanardöner opal simli ojelerinin göstermediğim rengi XL3. Bronz-altın-yeşil yansımaları var. Tek kat Golden Rose Nail Art siyahı üzerine sürmüştüm. Bu ojeler bana mutluluk veriyo <3 Inglot'un sonraki adımının bu ojelerin büyük altıgen simli versiyonlarını çıkarmak olsun bence ^-^










I procrastinated long enough, I'm finally publishing this post. This is the last one of Inglot's opalescent duochrome glitters, XL3. It has bronze-gold-green reflections. I put it on over black to show the color. These polishes give me joy <3 I hope Inglot's next move will be making large hex glitters of these colors ^-^

6 yorum:

  1. Nerden aldın cnm bunu ?? :) uzaktan cok hos durmus yahu :)

    YanıtlaSil
  2. galiba rimmel london'un yeni glitter top coat'larından biri buna benziyor :)

    YanıtlaSil
  3. o m g!!!
    this looks almost too good, gotta love it :-D

    YanıtlaSil
  4. bunu hatırlıyorum bi yerden :))) canlı canlı da çok şahane görünüyordu ;)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim yorumlar için :) Thanks for the comments!
    Nazlı, İnglot'tan almıştım. Eskişehir'de İnglot mağazası var mı bilmiyorum ama Ankara'ya yolun düşerse bakabilirsin :)
    Lobelia nerden hatırladın acaba ;) heheh

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...