20 Aralık 2011 Salı

Orly Oui

Scroll down for English! :)

Bildiğiniz üzere Orly ojeleri Orly Türkiye üzerinden alabiliyoruz. Çok güzel ojeleri olan Cosmic Fx koleksiyonu, Matte Couture koleksiyonu, In the Navy koleksiyonu, ve en son gelen koleksiyonlar olan Birds of a Feather, Precious ve Holiday Soiree koleksiyonlarında alınabilecek muhteşem ojeler var. Benim daha önce gösterdiğim Orly ojeleri buradan inceleyebilirsiniz. Türkiye'de Orly oje satan yerleri öğrenmek için de Orly Türkiye sitesindeki satış noktaları kısmına bakabilirsiniz. Bunun yanı sıra iyi bir haberim var: hep alışveriş yaptığım ve güvendiğim DenizRio Orly satışına başladı, artık nerede olursanız olun ondan sipariş verebilirsiniz. Yeniliklerden haberdar olmak için Facebook sayfasına, ürünlere bakmak için Gittigidiyor sayfasına bakabilirsiniz.

Orly Oui yılbaşı koleksiyonu Holiday Soiree koleksiyonundan bir oje. Soğuk tonlu koyu mor bir bazda altın cam kırığı ışıltılar var. Çok zarif duruyor tırnaklarda, ellerime bakmaktan konsantre olamadım bugün hiçbişeye resmen :) Denemem için bu ojeyi gönderen Orly Türkiye'ye çok teşekkür ederim! Bu ojelerin kapak kısmında minik törpüler geliyor, bunun yanı sıra tırnak yüzeyini düzgünleştirmek ve parlatmak için kullanılan iki taraflı bir törpüyü de hediye etmiş Orly Türkiye. Hayran kaldım, herkese tavsiye ederim. Holiday Soiree koleksiyonundan beğendiğim diğer muhteşem renkler Ingenue ve Androgynie, yakında onları da paylaşacağım.



Orly Oui is from the awesome Holiday Soiree collection. It's gold glass flecks in a cool, dark purple base. It looks very elegant on the nails, I couldn't focus on anything but my hands today :P The polishes come with little nail files and I also got a buffing file from Orly. I am in love with this polish and I recommend it to everyone :D Other colors I like from this collection are Ingenue and Androgynie.

11 yorum:

  1. Ben bunu sisede begenmemistim ama senin ellerinde sahane durmus Basak.

    YanıtlaSil
  2. Ojenin rengi ne kadar güzel ya :) Hemen wishliste ekleniyor :)

    YanıtlaSil
  3. Müthişmiş ama. =) Güle güle kullan. =)

    YanıtlaSil
  4. Beğenmenize sevindim, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Rengini çok beğendim kıskandım kendi orly ojemi yaptım :)) Flormar 410 üzerine U04 geçince buna yakın bişiler oldu tam olmasa bile idare ediyor işte :)))

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bi renk gerçekten bende de var :) Ben de bütün gün ellerime bakıyorum bu ojeyi sürdüğüm zaman :) Orly Holiday Soiree koleksiyonu gerçekten çok güzel. Ingenue ve Le Chateau renklerine de bayılıyorum. Orly ojelerin yapısı çok kaliteli ve çoğu rengini tek kat sürmek bile yetiyo. Ojeleri 22.50'den 18.50'ye düşmüş. İnternet adresinde satılan eczaneler var. www.orly.com.tr

    YanıtlaSil
  7. Aa, 18.5 mu olmuş yine? Süper :D Almak istediğim bütün ojeleri aldım şu an ama yeni koleksiyonlar için güzel oldu :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...