30 Ocak 2012 Pazartesi

Essence Blue Addicted

Scroll down for English! :)

Blue Addicted Essence'ın çıkardığı Deborah Lippmann taklitlerinden biri. Alması kolay olsa aslını bile alırım, o derece seviyorum bu ojeyi. Aslında Essence almak da kolay değil, ancak Angie sağolsun 365 avm'de Essence ojeler olduğunu öğrendim ve şanslıydım ki bu da vardı :) Sanırım resmi bayilik gibi değil de, yurtdışına çıkan birinin getirmesi ile satıyorlar. Bu sebepten dolayı çok az renk vardı. Blue Addicted başka kalmamıştı malesef. Choose Me vardı birkaç tane, Make it Golden da vardıi bi tane de ondan aldım. Bakmakta yarar var :)
Blue Addicted altıgen ve küçük simlerden oluşan lacivert bazda bi oje. Simler yeşil ve mavi. Altıgenler tırnaklara eşit dağılmıyor her zamanki gibi, ancak ben memnun kaldım sim dağılımından. Çok aşırı uğraştırmadı. Üç kat sürdüm. Artık yerli markalar da altıgen simli oje işine el atsın bence.






Blue Addicted is one of Essence's Lippmann dupes. I'd get the original polish itself if it was easily available to me, that's how much I like it. Essence isn't easy to find either, but thanks to a reader telling me about a place that sells them, I now have this polish I've coveted for so long. :) Blue Addicted is made up of blue and green glitter with various sizes in a navy jelly base. Hexagon glitters are a bit hard to get even, but it wasn't too much work. This is three coats.

11 yorum:

  1. deborah lippmann ojeler çok çok güzel.. türkiyeye gelse fiyatları 50 tl civarında olur muhtemelen ama ben across the universe'i her koşulda alırdım sanırım :) essence ojeleri de seviyorum, yurtdışına gidersem bu sene belki toplar dönerim :D

    YanıtlaSil
  2. En sevdiğim ojelerimden biri bu, Deborah'ya erişemeyince :D

    365'de mi var, o zaman Ankara'ya dönünce hemen gideceğim :D Ne kadardı peki fiyatları?? :))

    YanıtlaSil
  3. Süper bişi dimi evet :D 13.5 liraydı, biraz pahalı aslında :/ J.D. çok az oje vardı, bi ay falan oluyo ben gideli, kalmamış bile olabilir :(

    YanıtlaSil
  4. Amiga suas unhas estão lindas.
    Parabéns.
    Beijos.

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım :)
    Bende çok severim ojeyle uğraşmayı :)
    Mutlaka sayfama bekleriim ! :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...