10 Ocak 2012 Salı

Klean Color Chunky Holo Fuchsia

Scroll down for English! :)

Klean Color Chunky Holo Fuchsia şişede muhteşem duran, tek başına sürünce renk vermeyen, başka ojelerin üzerine sürülen simli bir oje. Bunun altına Golden Rose Nail Art fuşya oje sürdüm, numarası 122. Nail art serisinde bir sürü çok güzel oje var, boş şişelere boşaltıp normal oje olarak kullanmak lazım. Bu renk simlerin altına pembe ve kırmızının tonlarının çok yakıştığını düşünüyorum. Yüzük parmağımda Chunky Holo Black de var, onun diğerlerinden farkı içinde farklı boyutlarda altıgen simler olması, ancak başka oje sürünce daha koyu oluyor gördüğünüz gibi. Kötü bişi değil aslında ama böyle tek tırnağa sürünce olmadı gibi geldi. Onun dışında çok beğendim bu manikürü :)











Klean Color Chunky Holo Fuchsia is a polish that looks amazing in the bottle, but sheer on the nail. I layered it over a neon fuschia color. I think this kind of glitter looks amazing with shades of red and pink. I also added Chunky Holo Black on my ring finger, but it made it darker. Not really bad thing, but when I wanted it as an accent I would've preferred it to be all the same color. I loved this manicure :)

3 yorum:

  1. ben de çok beğendim <3 pempe zaten nası beğenmem ki ay

    YanıtlaSil
  2. Klean Color ojelerin kokusu kötü mü acaba? Ben öyle bir şey okuduğumu hatırlıyorum yanlış da hatırlıyor olabilirm ^-^

    YanıtlaSil
  3. Pamuk , kokusu kötü gibi ama aşırı derecede rahatsız edici değil. Bence bizim eski ojelerden(Nirvana, Woo falan) daha kötü kokmuyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...