14 Şubat 2012 Salı

China Glaze Rose Among Thorns

Scroll down for English! :)

Rose Among Thorns Nemo Latte'de görüp beğendiğim bir ojeydi. Onun neon aşkı bende olmasa da arada bana da geliyolar demek ki :P Çok şeffaf olacak gibi geldiğinden altına beyaz oje sürdüm. Beyazın yapısı kötü olduğundan iki kat sürmeme rağmen açıklıklar falan kaldı. Onun üstüne de beyazı tamamen kapatacak şekilde üç kat Rose Among Thorns sürdüm, baya bulaştı tırnak etlerime. Bi de kırmızısal bi renk olduğundan iyice bulaştı, boyadı etti. Onları temizliycem diye tırnak etleri iyice kurudu, kırış kırış oldu. Kısaca çok zahmetli bi manikür oldu bu. Neyse ki CG Fast Forward Top Coat var da bi de kurumasını beklemek zorunda kalmadım on saat. Bi daha bunun altına beyaz süreni dövsünler :P Zaten tek başına opaklaşıyormuş, üstelik daha domates kırmızısı tarzı bir renk oluyormuş. Beyazla daha pembemsi mercanımsı bi renk oldu.

Bir de mim dolaşıyor şu sıralar, beni de Polish Nail Art, Poliship ve Wizard of Polish taglamış. Ben de yapıyorum ve yapmamış olan herkesi taglıyorum:) Kurallar murallar var ama ben isyankar ruhumu gösteriyorum ve onları boşveriyorum :P
1. Oje sevginizi tek bir kelime ile nasıl ifade ederdiniz?
Ojeleriçokseviyorumhepalmakistiyorum
2. En sevdiğiniz kitap türü nedir?
Fantazya :P Onun dışında kurgu olmayan kitapları daha çok tercih ediyorum.
3. Yaşadığınız ülke dışında nerede yaşamak isterdiniz?
İngiltere'de yaşamayı çok isterdim. Bakıcaz :P
4. Güne erken başlamayı mı seviyorsunuz yoksa geç uyanmayı mı?
Herşeye alışırım bacım erken de kalkılır geç de kalkılır
5. Gündüz insanı mısınız, gece insanı mı?
Gündüz insanı da olurum gece insanı da ^-^
6. Günün en sevdiğiniz öğünü nedir?
Akşam yemeğini en çok severim çünkü yutubla diziyle miziyle güzel oliye :3
7. Sevgililer Günü'nü bu sene nasıl geçireceksiniz?
Her günkü gibi :) Hayatımda hiç sevgililer günü kutlamadım.
8. Yüzmeyi sever misiniz?
Çok sevmiyorum.
9. İdeal tatil sizin için nasıl olmalı?
Tek başıma ya da adam gibi insanarla daha önce görmediğim yerleri gezmek. Bundan önceki yaz iki haftalık bi yurtdışı gezisi yapmıştım, bu yaz da yine planlıyoruz bakalım nası olacak.
10. En çok konuşmayı istediğiniz dil hangisi?
İngilizce en çok konuşmak istediğim dil, onu da konuşuyorum çok şükür :P
11. En sevdiğiniz oje markası hangisi?
 China Glaze sanırım :)

1- Bu yazıyı okuduğunuzda tırnaklarınızda ojeniz varsa ne renk var?
China Glaze Holly Day, ve yüzük ve başparmaklarımda Klean Color Chunky Holo Clover var.
2- Dün kendinize özel iyi gelecek ne yaptınız?
Hmmm.. Bilemedim O_o oje paketi geldi, o sayılır mı? :P
3- Rujlarınızın sayısı kaç?
Beş altı tane falandır emin olamadım :) Ruj sürmekten hoşlanmıyorum. Allık, aydınlatıcı insanıyım.
4- En sevdiğiniz ojenizin markası ve numarası nedir?
Henüz elime ulaşmadı ama Öykü'nün yardımı ile aldığım Ozotic Elytra ojelerden 528 numara en sevdiğim oje olacak diye düşünüyorum.
5-Hayvan besliyor musunuz?
Evet :3 Kedişim var bir tane.
6- Örümcekten korkar mısınız?
Örümceklerden, böceklerden korkmam.
7- Sevdiğiniz ayakkabı markası?
New Balance ayakkabılardaki rahat başka hiçbir ayakkabıda yok. Çok süslü kadınsı ayakkabı insanı değilim.
8- Yemek pişirebiliyor musunuz eğer cevabınız evetse en güzel pişirdiğiniz yemek?
Pişirebiliyorum ama geleneksel Türk mutfağı değil de internetten baktığım tarifler ve rastgele bir araya getirdiğim malzemelerden :) Brokolili sebzeli baharatlı tavuğumuz vardır bizim mesela, süper olur iki üç tabak yiyesim gelir:P
9- Takma tırnak kullanıyor musunuz?
Kullanmıyorum.
10- En sevdiğiniz dizinin adı?
Game of Thrones ve the Walking Dead en sevdiğim iki dizi. Tavsiye ederim süperler :)
11-En son dinlediğiniz şarkı ?
Kings of Leon dinliyorum şu an, en son Pony Up çalmış.

1. Yolda ojeleriniz yüzünden nasıl yorumlar alıyorsunuz?
Bir kez bi alışveriş merkezindeyken yorum almıştım, China Glaze IDK vardı tırnaklarımda. Çok güzelmiş, nereden aldınız diye sormuşlardı. Onun dışında oje baktığım yerlerde yorum yapıyorlar, gittigidiyordan aldım diyip geçiyorum. İnsanlara oje hobimden çok bahsetmiyorum çünkü acımasızlık seviyesinde yargılayıcı olabiliyorlar :)
2. Hayatınızdaki erkekler (eş, abi, baba, sevgili, arkadaş) oje sevdanız ve sürdükleriniz hakkında neler düşünüyorlar?
Erkek arkadaşım her buluştuğumuzda ne sürmüşüm diye merak edip bakıyor, zaten çok beğendiğim şeyleri de gösteriyorum internette konuşurken. Oje bakmama çok laf etmiyor, destekliyor genel olarak. Babam da çok parlak ilginç renkler sürdüğümde farkediyor bazen ama olumlu olumsuz bir yorum yapmıyor. Çocuk heves etmiş sürsün modunda :P Asıl annem laf eder ilginç bi şekilde.
3. En çok sahip olmayı istediğiniz tırnak süsleme malzemesi?
Bundle Monster disklerini çok istiyorum ama ısmarladım ve gelmedi, o yüzden tekrar denemeye çekiniyorum. Gelmemesi çok saçma halbuki, biliyorsunuz ısmarladığım ojeler bile geliyor. Parasını geri ödemişlerdi ama en azından.
4. En beğendiğiniz oje markası ve rengi?
En sevdiğim oje markası China Glaze çünkü her koleksiyonunda ilgimi çeken güzel renkler oluyor, sürekli kendilerini tekrar etmiyorlar. Ama en sevdiğim oje Ozotic Elytra 528 olacak gibi geliyor bana, elime geçtiği zaman(1-2 hafta içinde)
5. En kolay hangi elinize oje sürebiliyorsunuz?
Sol elime daha kolay sürüyorum sağlak olduğum için :)
6. Paylaşmak istediğiniz bir özel yönteminiz var mı?
Vaktim olduğu bir zaman bunun videosunu çekeceğim ama şöyle anlatayım: Önce tırnağın orta kısmına, tırnak etinden 1-2 mm uzağa oje damlasını yerleştiriyorum. Sonra fırçanın ucunu oval bi şekilde açılacak şekilde tırnak etlerine doğru ittiriyorum orayı düzgün bir şekilde boyamak için. Sonra normal geri çekerek tırnağın kalanını boyuyorum. Yan tarafları da fırçanın yan tarafını oradaki kıvrıma uyacak şekilde boyuyorum. Açıkta kalan yer varsa normal bi şekilde sürüyorum fırçayı. Tadaaa.
7. Genelde oje alışverişlerinizi nereden yaparsınız?
DenizRio'dan alıyorum genelde. Onun dışında Orly ve Barielle eczanelerden alıyorum ama Orly de artık DenizRio'dan alırım heralde çünkü çok çılgın çalışma saatlerim var artık, eczaneler kapalı oluyor boş kaldığımda. Onun dışında alışveriş yaptığım yerler Beautique Store ve en yeni olarak Pellini.
8. Vazgeçemediğiniz, olmazsa olmaz dediğiniz alet?
Alet derken manikürde kullanılan bişeyler mi? Törpüden vazgeçemem sanırım hehe
9. Oje alırken tercih sebepleriniz?
Renk ve bitirişin ilginç olması, elimde aynısından olmaması, ama birbirine çok çok benzeyen ojelerim yok değil :P
10. Kaç tane ojeniz var?
450 küsür olsa gerek.
11. En sevdiğiniz parmağınız?
Sol elimin yüzük parmağı :3 Tırnak çok düzgün ve şirin görünüyor gözüme.

1- Tek bi ojeni seçmek zorunda kalsan hangisini seçerdin?
Seçmiyim ya, düşüncesi bile korkunç :P Ama 10 tane falan seçebilirdim sanırım.
2- Asla yanımdan ayrırmam dediğin 3 şey?
Telefon, cüzdan, mp3 player :P
3- Kaç tane diziyi düzenli takip ediyorsun?
Baya azaldı ya takip ettiğim dizi sayısı. The Walking Dead ve Game of Thrones iki favori dizim, onun dışında How I Met Your Mother alışkanlıktan. Youtube kanalları takip etmeyi tercih ediyorum boş kalınca ama onlar oje blogu yazan birinin takip etmesi hiç beklencek şeyler değil :)
4- Çikolata olmadan yaşayabilir misin? :)
Yaşarım. Tatlı delisi değilim, ikram edilmedikçe almıyorum.
5- Sevdiğin kişi senden bir daha oje sürmemeni istese tepkin ne olur?
Ayrılırım heralde. Hobilerime, beni mutlu eden şeylere saygı göstermeyen biriyle beraber olmam.
6- Şimdiye kadar aldığın en güzel hediye hangisiydi?
Hediye almaktan çok hoşlanmıyorum, yakınımdakiler de bunu bilir, o yüzden cevap veremiycem bu soruya :)
7- Şuan her şeyi bırakıp, istediğin kişiyle istediğin yere gitme şansın olsa kimle nereye giderdin?
Erkek arkadaşımla İngiltere'ye gitmek isterdim ama gitçez galiba zaten sanki :3
8- Senin için ideal tatil hangisi, eğlence mi sakinlik mi?
İkisinin kombinasyonu, ama  benim eğlence anlayışım biraz değişik sanki.
9- Asla kullanmam dediğin bi oje markası var mı?
Yok yav, rengini beğenirsem her marka alırım.
10- Sedefli oje mi mat oje mi?
Sedefli oje sevmem ama mat oje de çok sık sürmüyorum.
11- Dinlemekten asla bıkmadığın bir şarkı var mı?







Amma yazdım ha O_o neyse fotolar buyrun.





Rose Among Thorns is a polish I saw and liked from Nemo Latte. I don't have her love for neons but I guess I like them occasionally :P It looked like it was going to be sheer so I put it on over white. The white I use sucks, so I had to do two coats and even then it was patchy. I had to put three coats of RAT over it to cover the white near the cuticles and made quite a mess. The clean up was difficult too, since it's a reddish color. In short, this manicure was a nightmare. Thankfully I have CG Fast Forward Top Coat so I didn't have to wait ages for it to dry Later on I found out that this becomes opaque on its own, and it gives a color more true to the bottle. The color with white reminded me a lot of Flip Flop Fantasy :/

11 yorum:

  1. Selcen'in eklediği fotoğraflara baktığımda gözlerim bozulur gibi olmuştu, senin makine o kadar sapıtmamış galiba:) oh be içim açıldı rengi görünce:)) çok güzel

    YanıtlaSil
  2. Ay ama bu halide mükemmelmiş şu flormarın nar çiçeği gibi olan nail artına benziyo sanki rengi =)

    YanıtlaSil
  3. I love this one, I use it without white under and it turns out just fine, great color!

    YanıtlaSil
  4. ay eheh neon seviyorsun :P seviniyorum.

    YanıtlaSil
  5. nasil fircayla temizliyorsun dipleri cok duzgun gorunuyor

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler yorumlar için <3 Bunu sürdüğümde güneş yoktu, o yüzden aşırı bi parlaklık olmadı :) Merimania burda yazmıştım bak: http://ojevitrini.blogspot.com/2010/12/nasl-kusursuz-manikur-yaplr.html

    YanıtlaSil
  7. bu ojeyi sürünce mat oluyor di mi, top coatla mı böyle parlıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, neon olduğu için mat kuruyor :) Gerçek neon ojeler mat kurur genelde. Normal şeffaf cila da olur.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...