30 Kasım 2010 Salı

Claire's mat oje

Scroll down for English :)

Claire's yine yaptı yapacağını :P Mat serisinin ojelerini daha önce Oje Delisi de tanıtmıştı. Benim en çok ilgimi bu renk çekti bu seriden. Bir tane mor renk var, kalanları pembe-kırmızı-mercan renklerinde. Bir de şeffaf matlaştırıcı var. Hepsi 2.95 lira.

Bu ojenin yapısı biraz garip. Koyu gibi, tırnakta yayılması biraz zor. Ancak çok çabuk kuruyor. Fırçanın üst kısımlarına oje bulaşır ya, oralar matlaşmaya başlayınca insan biraz garipsiyor. Bir de güzel bi ridge filler yani tırnak yüzeyindeki pürüzleri gideren baz katı sürmek gerekebilir zira tırnaktaki bütün çizgileri belli ediyor. Beni çok rahatsız etmedi çünkü 3 kat sürdükten sonra biraz düzeldi zaten görünüm. Fotoğrafa bakıp kendiniz karar verin. Bu fotoğraf ojeyi sürmemden 3-4 gün sonra çekildi. Matlığı biraz azalmıştı haliyle. İlk sürüldüğünde acayip mat duruyor. Seviyorsanız kaçırmayın.




This is the blue color from the matt polish series Claire's put out. I don't know if it's available everywhere. There are some coral-red-pink colors as well as a purple, and a mattifying top coat. Very cheap, which is always a plus.
The consistency is a bit thick, and you can see the polish drying in the upper parts of the brush, which kind of freaked me out. It also shows the bumps and ridges on the nail, so maybe you might want to use a ridge filling base coat. I didn't, because I thought the ridges weren't that bumpy after 3 coats of thick polish. Your mileage may vary. :) This looks really really matte when you first put it on, more than in my 3rd day picture. I recommend it if you can find it. The bottle is the same as the Claire's polish I got in London, so maybe these are available too.

9 yorum:

  1. matlaştırıcıyı tercih ederim :D

    YanıtlaSil
  2. Sevilla matlaştırıcı biraz bulanıklaştırıyo rengini ya :/ Rimmel'inkini de bulamadım. Ama böyle bi mavi bende yoktu, olsaydı almazdım heralde yine de :)

    YanıtlaSil
  3. :D sevilinkini bende ilk aldım ama cok koyu ve dedigin gibi rengin uzerinde tabaka gibi duruyor dalgalı gibi ama rımmelin fırcası kalın oldugu için tek hamlede tırnaga sürebiliosun dalgada kalmıyor keske söyleseydin ben sana getirirdim hololarla

    YanıtlaSil
  4. Çok sağol canım :* ben internetten tırnak güçlendirici bi baz ısmarladım ona da iyi matlaştırıyo diyolar, bi deniyim onu da.

    YanıtlaSil
  5. oh wow, now that's a nice royal blue!

    YanıtlaSil
  6. It is, right? Definitely not a boring navy, but still dark enough to be sophisticated :)

    YanıtlaSil
  7. Bu Claire's mat ojeler bildiğimiz türkiye'deki mağazalarda satılıyor di mi? Hemen gidip almak lazım. Rengi çok güzelmiş..

    YanıtlaSil
  8. Evet Chune, alışveriş merkezlerinde satılıyor. Ben Ankara'da yaşıyorum, Cepa, Ankamall, Panora Claire's gördüğüm alışveriş merkezleri. İstanbul'da Cevahir alışveriş merkezinde görmüştüm ama ordan başka hiç alışveriş merkezine gitmedim :) Emerald Sparkled'a sorabilirsin kesin biliyordur.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...