8 Aralık 2010 Çarşamba

China Glaze Ruby Pumps

Scroll down for English! :)

Bu oje wishlistimde en uzun süre kalan, internette oje resimlerine bakmaya başladığımın ilk günlerinden beri aşık olduğum iki renkten biri. Diğeri de Emerald Sparkle, o da küçük parmağımın tırnağında :) Glass fleck diyip duruluyor ama elimdeki diğer glass fleck ojelere hiç benzemiyor bunlar. Şişede öyle gibi ama tırnakta çok daha simli duruyorlar. İki kat Golden Rose Quick Dry sürdüm yüzeyini pürüzsüz yapabilmek için. Tabi ki değer <3 Çok çok çok güzel bir renk. Beklediğimden daha derin, daha koyu bir kırmızı. İnanılmazzzz ışıldıyor, böyle oje hiç görmedim. Alix Avien'in buna benzeyen altın simli bir kırmızısı vardı, ben zamanında onu almadım, şimdi de bulamıyorum, o yüzden başka bloggerlara sesleniyorum varsa sizde haber verin link ekleyeyim. Bu arada çekilmiş en güzel Ruby Pumps fotoğrafı için Lacquerized'a buyurun.

Ben bu oje ile birlike dört tane China Glaze oje aldım. Daha önce Zoya alışverişini yaptığım DenizRio'dan aldım. Türkiye'de China Glaze bulabileceğiniz başka bir site ise Kozmetik Site. Çok uygun fiyata satıyorlar ancak renk seçeneği oldukça az. Kırmızı, pembe gibi klasik renkleri seviyorsanız sizin için uygun olabilir. Başka bir iyi haberim daha var: Kozmetik Site'nin sahiplerinin blogu Tanaçan Blog son yazılarındaki test sorularını doğru cevaplayanlara Kozmetik Site'de %20 indirim veriyor. Sorulara bakmak için tıklayın! Çok kolay bu arada, blog yazısını okursanız cevaplar oradan zaten :)

Blogu baya başıboş bıraktım. Çok önemli bir proje üzerine uğraşıyorum okulda, hayattan soğutacak derecede meşgulüm. Bu haftasonum okulda geçti mesela :( Böyle olunca elimi ayağımı dünyadan çekesim geliyor. Halbuki yazacak çok fazla şeyim var. Dünyanın alışverişini yaptım. Şeffaf nail art denemesi yapma zıkkımından aldım, şunlardan. 10 tane var, bütün ojelerimi swatchladım çok güzel oldu. Bunun verdiği gazla Alix Avien'e olan sevgim arttı ve geçen haftasonu sabah oturup teker teker bütün Alix Avien ojelerimi tırnaklarımda swatchladım, fotoğraflarını çektim. Yakında ayrıntılı bir Alix Avien dosyası yapacağım :) Sonra gittim sevdiğim Alix Avien ojelerin ikinci şişelerini aldım çekilişle hediye etmek için.
Bunun dışında Born Pretty store'daki yüzde onluk indirimden faydalanıp çakma Konad setinden ısmarladım. 12 dolar ve 3 dolar kargo var, ve setin içinde 12 tane disk, damga ve sıyırıcı var. İhtiyacınız olan herşey var yani. Henüz gelmedi ama bence almak isteyen varsa hiç durmasın :) iyi yorumlar okudum. Linki burada. Bu arada indirim Trincess sayesinde var teşekkür ederiz :) 31 ocağa kadar devam edecek, check out kısmında DENIZ2010 yazmanız gerekiyor.
Başka şeyler de aldım. Tırnak baskısında kullanmak için Golden Rose Nail Art ojelerinin metalik renkte olanlarını aldım. Bir tane de Alix Avien metalik rengi aldım, çok güzel gibi görünüyor. Bu arada, Alix Avien çatlama efektli ojeler çıkarıyormuş, merakla bekliyorum :)
Ebay'den de alışveriş yaptım. Color Club'ın en ünlü iki ojesi Revvvolution ve Wild at Heart'ı aldım. Aynı satıcıdan hakkında çok iyi yorumlar okuduğum Nail Tek Foundation II base coat'unu aldım. Bi de Golden Rose Quick Dry bitmişti, yeni aldığım şişe de fazla akışkan ve biraz kullanılmış bir şişeye kıyasla o kadar da hızlı kurumuyor, ben de yine hakkında çok iyi yorumlar okuduğum Poshe çabuk kuruyan top coat'unu aldım. Bunlar da henüz elime ulaşmadı, gelince yazarım.


Bu ojeyi Gittigidiyor'daki Rio55ten aldım. Buyrun linki:
http://dukkanlar.gittigidiyor.com/DenizRio/









Zombie Zest, Ruby Pumps, Emerald Sparkle, Watermelon Rind



This is the one polish I've had in my wishlist for the longest time, along with Emerald Sparkle(which you can see on my pinky fingernail). These two are the ultimate glass gleck polishes but they're nothing like my other glass flecks. They are much similar to glitter polishes, only with a colored base that makes the glitter look suspended in color. I had to use top coat to make the surface smooth. It's totally worth it though <3 The color is a much deeper, richer red than I imagined. You can find a link to Lacquerized's post on Ruby Pumps to see the best picture ever taken of this polish.
I have a very important project on school these days, they are making us work like crazy. I spent last weekend in school :( When it gets like this I want to disappear into my own shell. Pity, cause I have so much to talk about too. I made so many purchases. I ordered a fauxnad stamping set with 12 plates, a scraper and a stamper for $12 USD with $3 shipping from Born Pretty Store. There is a %10 discount courtesy of the Emerald Sparkle blog owner Trincess. Please look above for the links :) I also got clear nail art display wheels to swatch polishes. Then I swatched all my polishes, and my love for the Turkish brand Alix Avien rekindled. I then swatched all my Alix Aviens on my nails and took pictures. I'm going to do an Alix Avien series soon :) Sorry international readers, I don't know where else you can get Alix Avien in the world, but no fear! I'm collecting seconds of my favourite Alix Aviens for a future giveaway.
I also got some metallic local brand polishes for my fauxnad set. Lastly, I purchased Color Club Revvvolution and Wild at Heart, Poshe top coat and Nail Tek Foundation II base coat from ebay(two seperate sellers). They haven't arrived yet, I'll talk about the sellers later.
The rest of the writing contains information on where to get this nail polish in Turkey so I don't think I should translate :)

4 yorum:

  1. başak renk çok güzel de bişi sorcam sen tırnak etlerini kesiyor musun? yara gibi olmuş..

    YanıtlaSil
  2. Kendileri kuruyup soyuluyorlar ben de kesmek zorunda kalıyorum. Kesmezsem böyle oluyor :( Her gün lemony flutter kullansam da böyle oluyor. Normal bi uzaklıktan bakınca hiç belli değil ama süper makro çekince görünüyor. Beni çok rahatsız etmiyo aslında, kaldırıyım mı sence kötü olan resimleri?

    YanıtlaSil
  3. ya bebegim resimleri kaldırmana gerek yok rahatsız edici bisi degil ama kütikül kesmek cok saglıksız bi seymis. yani direkt enfeksiyon kapiyorsun, dolama olur, kizarir siser. devamli kesen bi insansan eet kesmedikce kotu gelecektir gözüne ama bir-iki hafta sabret, bakım yap,ılık suyla yıka ellerini, krem sür, onlar mis gibi olucaklar. ben bazı geceler, haftada bi kez falan, acı badem kremi sürüyorum, sonra eldiven giyip yatıyorum. arada yapabilirsin. bi de gün içinde eğer kuruyup soyuluyorlarsa, lütfen soyma ya da kesme, yanında krem olsun sürersin geçer. öyle yani. kesme kütikülleri, ben de kesiyordum eskiden bıraktım şimdi.. daha iyi oldular.. öperim. :) öğüt veriyo gibi oldum ama işalla rahatsız etmedim :/

    YanıtlaSil
  4. Soyuyorum kesiyorum dayanamıyorum. mih :( Eskiden çok daha kötü oluyodu yara falan oluyodu, bayadır yara olmuyo hiç. Canım bişeye sıkılınca falan gözüme hemen batıyor, iki hafta hiç dokunmama ihtimalim çok az :/
    İki tane resim kaldırdım ama onlar zaten çok da iyi değildi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...