14 Haziran 2011 Salı

China Glaze Atlantis

Scroll down for English! :)

Şahane bir China Glaze ojesi Atlantis. Koyu mavimsi yeşil jel kıvamlı oje içinde holografik simler var. Renk de veren simli oje çok güzel bişi bence, simler tamamen kaplamasa da güzel görünüyor, çok da çılgın parlıyor simler. 3 kat sürmek yetiyor. Yüzeyi pürüzlü oluyor kuruyunca. Seche Vite gibi koyu yapılı bir top coat kullanılırsa çok daha güzel görünebilir ama ben çok da rahatsız olmadım pütürlü olmasından.


What an amazing polish Atlantis is. Jelly teal base and holographic glitter. I love this finish, you don't have to worry about nail lines being visible and it's still glittery and shiny. I used three coats, it was bumpy at the end but you can make that better by using thick top coat.

6 yorum:

  1. benim yaptigim franken de aynen bunun gibi oldu ama icindeki sim miktari biraz az, senin getircegin holo simlerle tamamlicam bunu =D

    YanıtlaSil
  2. nemo sen atlantisi de begenmemistin =D
    bu arada cok yakismis basak =)

    YanıtlaSil
  3. ben atlantisi beğenmemiş değildim sadece franken olarak yapabileceğim bir şey olduğu için para vermem ona demiştim

    YanıtlaSil
  4. Nemo, Atlantisi sevmedim dediysen sevmemişsindir fikir değiştirmeye hakkın yok :P

    YanıtlaSil
  5. Başak son yazılarımız çakışmış şimdi fark ettim...XD

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...