10 Haziran 2011 Cuma

Nubar Moonshadow

Scroll down for English! :)

Nubar'ın yanardöner ojeleri bayadır dikkatimi çekiyordu, bi iki tanesini alıp deneyeyim demiştim kozmetik yasağından önce. Ebay'den ısmarladım. Aldığım ojeler Moonshadow ve Reclaim idi, Deniz ile takas yaptık Indigo Illusion da aldım. Şimdi göstereceğim Moonshadow. Mor-bronz yansımaları olan bir oje. Renk ve yanardönerlik çok güzel, ona lafım yok. Işıltılı bir yapısı var ama neredeyse sedefli diyebilirim, fırça izi kalıyor. Üç kattan aşağısı kurtarmıyor, buna rağmen şeffaf yerler kaldı sürmesi zor olduğu için. Problemli bi yapısı var yani, demedi demeyin. Aslında koymayacaktım ama denediğim her ojenin iyi olmadığını göstermek için koyuyorum :P



I've been lusting over Nubar's duochrome polishese for some time, and decided to get some from Ebay a while ago. I got Moonshadow and Reclaim, and did a swap with Deniz to get Indigo Illusion. This one is Moonshadow. It has bronze and purple flashes. I love the color and the duochrome effect, but the consistency is not very good. It leaves brush strokes and is very sheer. In 3 coats you can still see bald patches. I wasn't going to write about it, but decided to do it anyway just to show you not every polish I get is great consistency :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...