3 Aralık 2012 Pazartesi

İki simli franken

Bu ojeyi gri ve pembe metalik simler kullanarak yaptım. Flormar M126nın üzerine tek kat pıt pıt yaparak sürdüm, üzerine Seche Vite sürdüm. Bu sıralar creme yapıda ojeler ilgimi daha çok çekiyor, üstüne sim sürmek için heheh. Flormar M126 tek başına da çok güzel duran bir oje, tavsiye ederim.



Bu ojeyi de neon renkli transparan simler kullanarak yaptım. Pembe ve sarı rente simler var, üst üste gelince canlı bi mercan rengi oluşuyor. Çok ilginç O_o Beyaz kağıtta denediğimde çok parlak durdu, tırnakta açık gri üstünde denemek istedim. Kendim yaptığım bir açık gri üstüne yine aynı teknikle sürdüm. Yalnız topcoatımın yapısı iyice bozulmaya başladı, sevimsiz bişi ortaya çıktı, çaktırmayın :P




Here are two of my latest frankens. The pictures speak for themselves, I think :) Excuse the sloppy topcoat application, I need a new one!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...