11 Aralık 2012 Salı

Sipariş üzerine yaptığım ojeler

Bu ojeleri  daha önce yaptığım ojelerden ve başka markaların ojelerine benzer yapmam istenilen ojelerden oluşan bir sipariş üzerine hazırladım. Pembe-beyaz olan 15 tl, diğerleri 10ar tl idi. Aynı şekilde sipariş vermek isteyen olursa Facebook albümlerime ya da blogumdaki franken etiketine bakabilir, bana Facebook'tan ya da beslap@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz :)

This was an order that I received last week that consisted of custom creations and frankens I'd previously made. I can do special orders like this, check out my Facebook album for examples of polishes I can make, and for prices. :)


2 yorum:

  1. çok memnun kaldım hatta siyah ve simli olan gerçekten çok güzel herkes soruyor nerden aldın markası nedir diye :) ben en yakın zamanda tekrar almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim, isteyen olursa bikaç tane daha var siyah simliden :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...